En försmak av sommaren ;)

Blir inget ut och gå idag då jag har Arne blåsorna under några tår som gör duktigt ont!!! Trist men hoppas att ja kan gå igen imorn! Har haft Calibra en av mina katter ute mkt idag, han har fått damp och ska va ute hela tiden nu tydligen =P Dem e roliga dem mina små hårbollar ;) Har pysslat lite nu idag istället. Har gjort ett blomsterarrangemang till dem ja köper kattmat och kattsand av som dem ska ha som visnings ex i deras butik ;) Sen blev d ett ljus arrangemang som ja ska ha själv hemma ;)

Detta ljusarrangemanget blev en försmak på sommaren ;)
Mitt ljusarrangemang ;)
Närbild på en fösmak av sommaren ;)

Detta arrangemanget här nedanför ska Knutstorps Fågelhobby ha som visnings ex i deras affär ;)
Tessan och Anders ;)
Tessan och Anders visnings ex i deras affär!

E alltid lika kul att pyssla!!! Hoppas att mina lappar som sitter ute ger lite resultat så ja kan få pyssla ofta och göra fina arrangemang ofta ;)

Har inte gjort mkt annat idag mer än städat som ja alltid gör =P Jonas e ledig imorn så blir lite kvalitets tid imorn då ;) Blir nämligen kidnappad på lördag av en killkompis som ska göra ngt kul med mig. Blir borta från tidig morgon till sen kväll tydligen =P E så grymt nyfiken på vad ja ska nånstans!!! Jonas vet va ja ska men e en hemlighet så ja får inte veta ngt! Ja som e så himla nyfniken av mig!!!! Gah!!! Ska bli spännande att se va som sker på lördag, ska va någorlunda finklädd iaf, e d enda ja vet!

Ska se That 70s show nu sen blir d väl att fixa middagen då Jonas e hemma vid 18 tiden ;)

Ting tong te     c",)

Kommentarer
Postat av: Electra

ÅHH! de med jordgubbarna hade vatt fin fint i mitt kööök. va skulle du haft för ett s¨ådant =)?

2009-03-26 @ 15:46:00
URL: http://www.metrobloggen.se/pussycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0