Då kom man igång med en halvmil idag igen ;)

Blev en halvmil idag med Karin! Efter halva turen kände ja dock att d sa "popp" i högra skon och mkt riktigt när ja kom hem och tittade så hade en blåsa spruckit!!! Skönt faktiskt för då kan ja stödja mig på foten ordentligt ;) Den andra ja har på vänster foten e enormt stor!!! Tänkte först ta bild och sätta in här men den bilden får EJ ses för såna som e under 75 år!!! Äckligt stor och nasty! Hoppas denb med spricker för den tar emot väldigt mkt och jag SKA gå imorn med Tessan, så e d bara =P E så skönt att va ute och gå! E den första lilla biten som e lite jobbig innan man fått upp flåset sen kan man gå i evigheter ;) Men ska starta mjukt så mina fötter inte tar död på mig! Blir 6 km imorn med Tessan ;) Sen e d helg ;)

Fick en bra bild på Jonas med min Turbo precis nästan ;)

2 av mina pojkar ;) Turbo i Jonas knä ;)

Så fina dem e ;) Fick även en annan bra bild häromdan på Jonas med Jack *ler*

Jack myser på Jonas *ler*

Ska se Sveriges värsta bilförare nu så tills nästa gång:

Abba tjabba hajja ba     c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0