Då hamnade man hos läkaren igen =P

Fast denna gången med min sambo Jonas. Han har haft lite ont i örat sen i måndags men fick grymt ont nu i eftermiddags så vi körde in till Jourläkarcentralen. Ringde Sjukvårdsupplysningen och fick numret till Jourläkaren och vi fick en tid där 19.15. Läkaren konstaterade öroninflammation efter att ha sugit ut vax så hon kunde se trummhinnan. 19.25 va vi klara där så d gick snabbt! Skönt man slapp sitta på akuten i flera timmar!!! Min stackars Jonas har så ont
 =( E faktiskt synd om honom nu tycker jag. Själv mår jag bättre idag med febern men min hals e full med segt slem och har ont i halsen =( Hoppas att d inte blir värre, hatar att va sjuk! har förvisso inget jobb men vill ändå inte bli sjuk! Så Jonas blir hemma resten av veckan då han ska äta penicilin i 5 dagar nu och värken i örat släpper inte pang bom så han får bli hemma så han inte blir mer sjuk! E inte värt att jobba när man e så sjuk. Jag har jobbat flera ggr när jag har haft feber mm och d har ja fått betala för då ja blivit grymt sjuk och fått va hemma länge =(

Ikväll e d en grymt fin fullmåne ute ;) Försökte att ta en bra bild men e riktigt svårt om man inte har en system kamera
=( Men här kommer an bättre bild på mitt Color changing Candle däremot!

ColorCandle
Hjärtljus som ändrar färg ;)

Nice bilderna blev ;) E grymt fint att titta på! Gjorde ett eget smyckesträd för ett tag sen med som ja slänger in på bild här undertill ;)

Mitt hemmagjorda smyckesträd ;)

Blev riktigt nöjd med den! Hänger av dem där under natten bla! Blev fräckt i den hörnan med ett sånt träd! Har letat efter ett bra smyckesträd men alla ja hittat har varit fula, för korta mm. Har mänga långa halsband så dem andra har varit på tok för korta! Inna ja nu avslutar för kvällen här ville ja bara lägga ut några få bilder på lite djungel hemma hos oss ;) Älskar växter och blommor!

Djungel ;)
Djungel i sovrummet ;)
Ännu fler växter ;)

Har många många många fler växter och blommor ;)

Ha d nice och nanna sött mina vänner    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0