Blev lite pyssel idag!

Blev lite pyssel med idag! Plockade ihopa små växter som jag hade hemma så ja fick mer plats mellan mina växter i fönsterkarmarna ;) Blev 2 st arrangemang med hjälp av dem 6 små plantorna ;) Skönt att få lite plats!!! Ska röja undan växter till våren och ansa många för dem e riktigt stora och höga! Ska få hjälp med att göra fina lappar som ja kan sätta upp om att jag gör arrangemang ;)

Ihopa plock av små växter ja hade hemma

Ihopa plocket!  Fint arrangemang ;)

Nr 2 ;)

Blev så fint ;)  Sedd bakifrån ;)

Blev riktigt nöjd med dem ;)

Ska strax börja med maten när Jonas kommer hem. Blir nån Pasta gryta med creme fraiche, sweet chili sås, paprika och milda mat grädde i princip ;) Ska bli gott! Vi e inte glada för pasta men måste prova ngt nytt för jag spyr snart på d vanliga vi alltid äter. E kul att få tips och idéer från vänner och bekanta! Syrran gav mig detta tipset tex ;) Blir baka Choklad Muffins senare ikväll med *mums* Så kvällen e fullbokad nu!!!

See ya    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0