6 km idag ;)

Då va man duktig idag med! Hade som sagt en blåsa som gick sönder igår och en som e hel! Men den va inte hel länge inte *hehehe* Stack hål på den stora jävla blåsan innan idag och d sipprade ut vätska =P Gott! Nu gick ja inte som en utvecklingsstörd längre!!! Fy va ont d gjorde att gå på blåsorna! Skönt att dem e väck nu för några blåsor ska inte hindra mig från att gå!!! E fit for fight nu med att gå och komma i bikinin och mina byxor så man kan va sexig igen och visa upp sig och inte dölja sig med massa kläder mm. Blev 6 km idag med Tessan och drag hundarna ;) 

Tessan e så härlig! Underbar vän och hon säger varje gång vi gått att : Du anar inte hur tacksam ja e för din hjälp med att gå med hundarna!!! Känns kul att höra ;) E kul att hjälpa till samtidigt som man gör sig själv en tjänst! E ju inte lätt att gå ensam med 3 hundar varav 2 e draghundar =P Hennes sambo jobbar ofta sent så blir knepigt med att gå då eftersom dem har en affär hemma som e öppen så fort dem kommer hem så hon brukar gå direkt efter jobb innan d blir mörkt. Deras son går med ibland men vi vet ju hur 10 åringar e när dem inte vill =P Känns riktigt skönt att va uppskattad av ens vänner ;) 

Jonas tittar på åckligt tråkiga Lets dance ( som TUR e så e d finalen idag sen slipper man den skiten i detta hemmet! )Så ja ska surfa lite på nätet och få massage på min rygg med min Power Mag från Nikken ;) SKÖNT!!!!!! 

Ska bli spännande att se imorn vart jag ska med Putte som ska kidnappa mig hela dan imorn!!! E duktigt spänd på va som ska ske!!!

E bara tvungen att lägga ut en söt bild på min Turbo ;)

Min söta stora fina Turbo ;)

Nanna sött vakna blött     c",)  

Kommentarer
Postat av: onas

naw min kisse katt :-) du e duktig söt.. puss puss

2009-03-27 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0