1,2 mil blev d idag!!!

Blev visst 2 rundor idag med motion ;) Första rundan med grannen Karin sen andra rundan med Tessan ;) Va riktigt riktigt skönt att va igång så mkt ;) Hade dock en del träningsvärk imorse =P E GRYMT dålig på att stretcha liksom! Andra rundan ja gick med Tessan hade vi såklart hennes 3 hundar med. E riktigt taggad nu att gå långt varje dag och att kontinuerligt kolla vikt och midjemått varje vecka ;) Ska bli kul att se längre fram hur resultatet blir ;)

Har bara suttit hemma ett par månader så d e d fettet som ska bort. Vet när ja började att köra Hemglass efter att ha varit sjukskriven i 1½ år så gick jag ner 13 kg på 2 månader bara för att jag rörde mig varje dag!!! D va extremt bra! Är som sagt grymt taggad och har 2 st till som jag känner som erbjudit sig att gå med mig så jag lär ha sällskap varje dag iaf ;) En av dem e arbetslös som mig så hon har en del tid hon med ;) Har sovit grymt bra nu i 2 nätter tack vare att jag rör mig!!! SKÖNT!!! Har svårt för att sova bra och att somna! Ska bli skönt att gå imorn med, blir nog 2 rundor imorn med nämligen ;)

Motionera med flera     c",)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det är bra bara kämpa på... Skulle varit skönt att vara ute och gå varje dag och fålite motion.. kramizz Victoria

2009-03-23 @ 16:28:54
URL: http://mammatillmaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0