Juvelen ;)

Är riktigt glad nu! Va på intervju på Juvelen i Hyllinge för dem behövde extra folk. Dem har inte intervjuat nån annan utan ja va i butiken några dagar innan och frågade om jobb och då sa chefen att ja skulle skicka in ett cv med foto vilket ja gjorde. 3 dagar senare ringde hon och ville ha mig på intervju ;) Dem har inte haft annons ute alls och jag är den enda dem intervjuat ;) Provjobbade igår och d gick riktigt bra! Ja skötte mig själv och sprang inte Isabelle i hälarna utan ja fixade d mesta själv och jag sålde en del med *ler* Både Isabelle och Gunilla ( chefen ) tyckte jag va grymt duktig så jag får tjänsten som extra anställd *wiii* Är riktigt glad och lycklig!!! Älskar att jobba som säljare och jag älskar även smycken, helst guld så detta jobbet e ngt ja velat syssla med!!! Dem ska fira på restaurang för att dem sålde så bra i Maj månad och dem tyckte att ja förtjänade att va med på den middagen nu på tisdag kväll den 9/6 kl. 19.00 ;) Fick en fin klocka av dem med igår ;) E riktigt riktigt glad! Hittade en grymt snygg STORM klocka på Juvelen som jag verkligen vill ha!!! Bild kommer här ;) Är självklart den guldfärgade till höger som jag vill ha ;)

STORM klocka för 1499 kr på Juvelen

Sen har d börjat bli riktigt bra mellan mig och Jonas med ;) Vi myser och sånt ofta ;) Är riktigt skönt att d börjar se ljust ut för oss med! Behöver inga fler motgångar utan nu behöver vi medgångar ;)

Vädret har varit ganska dåligt dessa dagarna så har inte varit ute alls utan bara varit inne och tagit d lugnt ;) Har regnat och åskat en natt sen har d regnat en del på dagarna. Trist e det men men så e den svenska sommaren typ *asg*

Ikväll blir d bara mys i soffan med min Jonas ;)

Ha en skön helg allihopa        c",)

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis igen till jobbet! Hoppas nu du får många timmar där. Eva

2009-06-05 @ 21:51:11
Postat av: Anonym

GRATTIS till jobbet Gumman!!! Va kul för dig att allt går bra! Glad för din skull =) Puss puss

2009-06-07 @ 21:00:39
Postat av: Helena

Grattis till jobbet! Vad kul! Vill önska dig ett stort Grattis i förskott också då jag jobbar natt några nätter framöver och säkert kommer glömma det när du fyller år. Kram

2009-06-09 @ 15:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0