Hettsiga dagar har ja haft!!!

Har jobbat en del på Juvelen och haft så mkt annat att göra att ja inte hunnit eller orkat sitta vid datorn! Till att börja med så i förrgår den 9/6 va ja ute med Juvelen gänget och åt god mat på Haket i Helsingborg för att fira att dem sålt bra i Maj månad och dem tyckte att ja va riktigt duktig så dem ville ha med mig på middagen trots att ja borjat jobba hos dem för exakt en vecka sen idag  ;) Efter Haket blev d till Marina Plaza och där blev d vars en drink, alkoholfri för min del dock ;) Hade riktigt kul med tjejerna ;) Kommer bild här på dem ;)



Här sitter vi på Marina Plaza ;) Till höger har  vi Lisen, Gunilla ( chefen ) , Isabelle och Karin ;) Riktigt härligt gäng e dem ;)

Såhär såg jag ut på middagen  med Juvelen gänget ;)



Sen på kvällen/natten när ja körde hem vad tror du inte händer då?! JO, ett litet Rådjur hoppar RÄTT UT framför min bil!!!
Min första tanke va att JAHA, då har ja ingen bil att komma till jobb med!!! Låg i 50 så blev inte så grymt stora skador men skador nog för omlack och spoilerbyte verkar d som. Fyra repor, huven intryckt+bula på huven pga intryckningen, glaset på lampan har en spricka, grillen e knäckt, spoilern e sprucken i lacken bla. Som tur e så går d att köra med min bil iaf ;)





Den dog direkt =( Stackaren men dem får försöka bli lite smartare  jue =P E så grymt irriterande men slipper självrisken då d e viltolycka som tur är! Man kan inte ha för mkt flyt tydligen i livet verkar d som =P

Helgen va  bara lugn och vi va bara hemma och hade mys ;) Så d enda som hänt i dagarna är jobb i princip ;)

Idag fyller jag 28 så blir en lugn dag men ikväll ska Jonas bjuda mig på bio och middag *ler* Ska bli gott och mysigt ;)

Gjorde ett arrangemang med häromdan som en tjejkompis skulle ha för att ge till sin lärare då hon tar studenten så klassen lade ihop lite pengar och såhär blev resultatet ;)



Den blev riktigt fin ;) E mest inne på att göra såna här arrangemang i glas nuförtiden tycker jag ;) Hoppas ja får beställningar snart igen för ja ÄLSKAR att pyssla ;) Ska jobba nästa gång den 13 dvs nu på lördag på Juvelen mellan 11-14 ;)

Nej nu måste jag fixa fint här hemma sen duxscha så man e klar inför ikväll *ler*

Abba tjabba haja ba         c",)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Roligt att det gått bra med nya jobbet. =0)



Å måste säga att jag tycker det är hemskt att du lagt ut bilden på djuret. Blev väldigt illa till mods.....



Hoppas allt är bra med er!

2009-06-11 @ 19:43:24
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Helena

Måste också säga att jag tycker att det är fruktansvärt att du lägger ut en bild på ett dött djur

2009-06-14 @ 02:10:38
Postat av: Malin

Min blogg och mina kommentarer och bilder om mitt liv. Har inte bett er att läsa och titta på bilderna. Detta är min dagbook och mitt sätt att skriva precis vad ja vill och lägga ut bilder på precis va ja vill helt enkelt ;) Är frispråkig och gör på mitt sätt och det är många som har ngt emot det men sån är jag! Döda djur finns dagligen överallt i media, på riktigt mm bla. Dem är d ingen som klagar på!

2009-06-14 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0