Släkt träffen ;)

Har inte haft tid att blogga om söndagens träff med lite släktingar förän nu ;) Igår jobbade jag i över 9 timmar så då hade ja ingen ork att sitta vid datorn!Idag börjar ja kl 15 till 20 ;)

Söndagen den 12 Juli va d lite släkt som kom och hälsade på oss i Munka Ljungby hos mina päron ;) Min kusin Gunilla och hennes dotter Emma ( som bor i England ) Sen min faster Ingar och hennes man Lars Håkan va nere med från Köping samt min kusin Joakim med ;) D e så kul att träffa dem då vi knappt ses. Ska få tid och pengar till att åka till Gunilla i England men d har aldrig blivit av bara =( Vill verkligen dit mer än en gång och ja lär komma dit nån gång iaf ;) Många tycker släktingar e jobbiga men i vår familj e d totalt tvärtom! Farmor fanns på plats med samt Ukki och Mummo ;) Dodo ( en gammal klasskamrat till Ingar plus hennes man va med där ) Alla vi 6 syskon fanns med där med våra respektive. Vi 4 äldsta syskon har sambo/partner ;) Så vi va totalt 23 st denna fina dagen ;)

Plaskade självklart i mammas och pappas nya fina pool ;) Jag va den första som badade med lilla söta underbara Emma ;) Hon e så grymt söt!!! Lika söt som sin mamma =) Rogers sambo Lina har en son sen innan som med va med, Liam heter han. Både han och Emma e runt 4 och dem hade riktigt kul ihopa ;) Emma e riktigt duktig på både Engelska och Svenska ;) Gunilla pratar i princip bara svenska med henne hemma sen i skolan e d engelska ;)

Kommer lite fina bilder här ;)

Syskonen ;)  Min fasters man och min kusin Joakim ;)   Söta som bär mor och dotter ;) Min kusin Gunilla och hennes dotter. Min bror Tobbe med sin Amanda ;)    Självklart va Dino med han med!  Gunilla med sin mamma ;)

Tog dåligt med bilder då ja va fullt sysselsatt med Emma som ville leka med mig hela tiden ;) Vädret va till en början inte så fint så ja struntade att ta med bikini men fick låna en liten överdel av mamma så ja kunde bada ;) Kommer upp fler bilder sen när ja fått bilder av lite av varje som tog foton ;)



Fick min present av Tobbe med igår, en tokfräck vägg klocka som går baklänges!!!



Riktigt tuff är den! Den sitter i varagsrummet ( ja, med den fula tapeten men vi ska måla om om 2 veckor när Jonas har Semester ) så alla lär väl störa sig på att den går baklänges =P *hihi* Han har alltid udda och fräcka presentideer ;) TACK TOBBE FÖR KLOCKAN ÄN EN GÅNG!

Ajöken               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0