Jobba jobba jobba ;)

Igår jobbade jag i 10 och en halv timme då en kollega blev magsjuk så fick ja jobba hela skiftet =P D kändes lite i kroppen igårkväll att man stått hela dagen! Sen i förrgår jobbade jag i 8 timmar och idag jobbade jag i nästan 8 timmar ;) Hade en del att fixa med på jobb dessa dagarna med diverse saker. Har varit mkt nu dessa dagarna på jobb och d e riktigt kul! E skönt att ha att göra ;) man står ALDRIG sysslolös i en sån butik ändå, skylta om, rengöra smycken och montrar, packa upp saker och fylla på i skåpen, ringa kunder, beställa saker, laga saker mm. Gäller att hålla ordning i butiken så kunden känner sig nöjd med besöket samt att va trevlig mot alla sådem kommer tbx ;)

Nu dessa dagarna har ja fått grymt mkt beröm från en massa kunder som kommer och handlar av mig för dem tycker jag är så trevlig, snäll och positiv och bemöter dem rätt ;) Känns riktigt kul att höra *ler* Sådan beröm kan man leva på länge ;) Jag gör allt för att göra kunden nöjd så dem känner sig väl omhändertagna och att dem känner att dem vill komma tbx igen och många kunder kommer tbx och handlar av mig ;) Känns riktigt kul!!!

Dessutom så ligger ja nästan i topp på försäljningslistorna bland dem 3 Juvelen butikerna som finns i Sverige ;) Jag har legat i topp nu dem sista 3 veckorna bland oss 4 tjejer i vår butik iaf  (^^,)  *wiiiiii* Dem 2 som brukar ligga etta och tvåa är dem som jobbar i outlet butiken i Töcksfors och dem har d mkt bättre förspänt då norskarna handlar där och att dem e billigare mm. Så ofta jämför vi oss bara med Norrköping gänget då vi ligger ganska lika i allt. Så jag har legat trea nu ett tag *ler*

Är ganska trött nu så ja ska mysa ner mig i soffan och se nån film ;) Jobb imorn igen men börjar kl 13 ;)

Hartalooja                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0