(^^,)

Igår hade ja ett ärende uppåt i landet och svände inom Ukki och Mummo i Ljungaskog en sväng och hälsade på ;) Dem har ju skaffat en hund, Isa en 6 vägs korsning vovve ;) Hon va riktigt riktigt söt och duktig! Dem har en härlig nergrävd pool med som dem haft i minst ca 15 år ;) Har badat grymt mkt i den ;)

  

Sen va d jobb idag och ja sålde för 9 tusen på bara 30 min typ =P D kändes riktigt nice ;) E kul på jobbet där, trivs riktigt bra ;) Jobbar runt 30 timmar i veckan där nu ;) Blir nån tjänst till mig där sen verkar d som *ler* Jag håller tummarna!!!!!!

Gjorde om Kajsas arrangemang som hon fick av mig i födelsedagspresent då hon hade tagit död på den =(



Nu ska vi iväg och grilla hos några vänner så ha en 3vlig kväll ;)

Tjosan hej             c",)

Kommentarer
Postat av: hemlig

KAJSA E DUM.......

2009-07-18 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0