30 grader i poolen!!!

Älskar värme som sagt MEN e inte så skönt att ha 30 grader i poolen inte!!! Svalkar ju inte =( Men men kan inte göra så mkt åt det utan d e bara att bada massa som vanligt och spruta sig kall med vattenslangen =P Jag jobbade mellan 10-14 idag sen va d bara bada i poolen som gällde ;)

  

Mina fina gula liljor blommar nu ;) Dem orangefärgade liljorna e typ färdigblommade. Har nog ingen bild på dem. Dem vita kommer inte förrän nästa år!

 

Har fått litta mer färg iaf så nu e ja inte lika blek längre!

Jag och Jonas ska ha myskväll här nu och bara rå om varandra ;)

Pussi puss puss                c",)

Kommentarer
Postat av: gissa vem

jag tycker vi ska köra till bauhaus å köpa värmare till poolen... genast.. puss

2009-07-04 @ 09:41:38
Postat av: sasse

Söte Evert!

Ha päronens pool är de OCKSÅ 30 grader i så va fan yrar du om :-P

2009-07-09 @ 10:15:12
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0