Värmepanna ;)

Sov typ 4 timmar inatt, kunde inte somna!!! Gick upp kl sju för jag skulle med grannen och hämta en stor värmepanna till hennes mans verkstad. Va ett tag sen man gick upp så tidigt =P Färden gick bra både dit och till verkstan. Är skönt att komma hemifrån lite ;)
Ringde en från ett dagis i Helsingborg där jag sökt jobb och ställde tusen frågor så nu håller jag tummarna att dem hör av sig igen för en intervju ;)
Ska börja med middagen strax så den e klar när Jonas kommer hem!  Ska bara försöka skaka av mig Zazzi som ligger fast i mitt knä som vanligt då jag sitter vid datorn *hihi* Ständigt denna Zazzi ;)
Knäkatten Zazzi ;)

Kommentarer
Postat av: sasse

Jag hoppas på att du får platsen på Dagiset . Håller alla tummar jag äger samt de tummar jag lånar av andra fast än de inte vet de :-p

2009-02-07 @ 06:20:43
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0