Slappe helg!

Hela helgen har varit slappe helg så jag har totalt glömt bort blogga =P Har inte gjort många knop inte. Har blivit soffläge och sängläge ;) Har sovit dåligt i många nätter så har nog tagit igen det inatt! Sover dåligt i perioder. Har många tankar och funderingar så man får inte mkt ro i kroppen och jag har alltid haft svårt för att koppla av totalt. Springer alltid runt hemma och småfixar hela tiden, har inte ro att bara sitta och fisa! Bakade precis goda kladdiga chokladmuffins ;) Gott satan va det ;)

Mina kladd muffins ;)

Dem flesta funderingarna jag har är om när jag får jobb, pengar, livet och vad jag vill uträtta med mitt liv. Jag vet inte vad jag vill med mitt liv riktigt. Det jag alltid velat med mitt liv kommer inte att ske. Har alltid velat ha 2 till 4 barn innan jag är 30, vara förlovad eller gift med min man till barnen ( velat va gift innan jag e 30 ) men det har skitit sig totalt. Det blir aldrig som man tänkt sig i livet som sagt. Det jag önskar mig just nu i livet är jobb och att få barn! Vill ha barn så snart som möjligt innan jag blir för gammal. Alla i min umgänges krets har barn eller ska få barn. Är riktigt kul att dem har barn mm men jag känner mig mer och mer deprimerad och ledsen över att jag inte har barn än =(
Händer faktiskt att jag undrar om jag någonsin kommer att få barn. Har velat ha barn sen jag va 16 men med rätt man annars hade jag lätt haft ett gäng ungar nu om det enbart va för att jag skulle ha barn.
Har velat öppna eget länge med med att göra blomster arrangemang eller ett katthotell. Vet inte om jag vågar ta den risken riktigt än och behöver mer information innan jag bestämmer mig för vad man ska göra mm.

Här blev d visst djupa funderingar ;) Är riktigt skönt att skriva av sig!
Tjohej galej

Kommentarer
Postat av: sasse

Åh baka kakor =D

De är ju roligt... om man orkar alltså =P

2009-02-09 @ 06:21:52
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0