Slapp göra middag idag!!!

Dagen började med att jag körde till Ted & Mette ( efter jag försökt vakna till liv i 3 timmar innan ) för att låna ut min Roboclean till dem för dem skulle suga och tvätta mattor mm ;) Fastnade där en sväng efter jag demonstrerat hur den fungerar och snackade allmänt bara. Va ett tag sen vi umgicks men har blivit annat emellan =( Roboclean är en multimaskin som bla är en dammsugare men i grunden är det en luftrenare med vattenfilter bara som är det effektivaste på marknaden ;)

Min 15 års garanti maskin ;)

Vid 15 tiden hamnade vi hos Jonas mamma på middag som vi blev bjudna till häromdan så då slapp man göra middag idag i sin ensamhet i köket! E så trist att stå själv i köket och göra mat =( E gott med hemlagat men e grymt trist att va själv i köket alltid i princip =( E kul att göra middag när man är två som hjälps åt däremot =)

Nu ikväll så gjorde vi äppelpaj ( ovanligt ) jag och Jonas. E ganska trött på det men Jonas ville ha paj idag. Blir chokladmuffins imorn för DET e jag INTE trött på iaf *ler*

Jonas slipar och spacklar där uppe nu. Han har gjort lite sånt smått och gott idag. Ska måla lister, väggar, tak sen även fönsterkarmar framöver i huset vårt.

Har inte fått ngt gulligt av min Jonas än från alla hjärtans dag =(

Ska hålla kväll snart och titta på "Trollkarlens hemligheter" på tv ;)

Ha en njutningsfull söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0