Skorstens Anders va här idag ;)

Har varit en väldigt lugn dag idag. Har pysslat ett arrangemang till Jonas mamma som hon ska ha hemma ;) Syrran va hos läkaren idag och tog prover. Hon e tjock i halsen och hon andas tungt och hon mår dåligt och får panikattacker mm. Dem tog ett struma prov för det verkar vara det som gör att hon e tjock i halsen. Skönt om dem hittar felet nu för hon mår inte bra alls. Hon mår som bäst ihop med mig och vice versa ;) Har alltid funnits tillhands för varandra. Ingen kan bryta vårt starka band!

Jonas mammas arrangemang som ja gjort ;)
Jonas mammas ;)    Mitt senaste arrangemang!

Va på banken innan och fick fixa med min a kassa pengar tll mitt gamla konto på Swedbank. A kassan betalar bara ut till Swedbank och det är så himla löjligt! Har konto på Länsförsäkringar banken. E tvungen att skaffa internet bank på Swedbank för att kunna föra över mina pengar på mitt konto på Länsförsäkringar! Sanslöst!!! Annars kostar det 90 kr varje gång ja ska hämta ut mina pengar!!! Suck....

Syrran kom hit igen efter hon varit hos läkaren. Johan e inte hemma förrän sent ikväll och hon hatar att va själv nu när hon mår så dåligt. Blir bara lugnt ikväll här. Jonas mamma och hans syster med pojkvän kommer hit ikväll och umgås lite. Kajsa ska med va här klart men kör hem sen när Johan kommit hem.

Anders ( ett x "pappa" ) va här innan idag och kollade vår skorsten för att kunna räkna ut va d skulle kosta oss att sätta in kamin. Vi behöver ett rör i skorstenen så priset för installationen blir ca 10 000 med material. Det är ett riktigt bra pris! Sen kan man hitta en bra och fin kamin för ett bra pris så d blir inte dyrt alls plus att man tjänar mkt pengar på att ha kamin med elen! Ska fundera och prata om det för d e tajt med pengar ju eftersom jag inte jobbar. Han jobbar på ett företag som sätter in kaminer och jag får ett bra pris för att vi känner varandra väldigt bra!

Min kära syster ;)

Grannen Elin kom in här för en liten stund sen så vi 3 sitter här och snackar och livar upp stämningen ;) E ju trots allt fredag  =P Skönt med helg ;)

Ha en grymt härlig helg mina läsare    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0