Pyssel fixar dag!

Blev pysselfixardag idag ;) Tog sin lilla stund att fixa i min stora låda med små pynt till mina arrangemang men det blev klart till slut ;) Blev dock en hel del avbrott då mina katter skulle tok kela med mig och dem avlöste varandra med jämna mellanrum så det tog längre tid än väntat med min organisering *ler* 

Min röra innan ja fick ordning på det ;)

Pysselröran ;)

Hittade en liten låda där ja kunde lägga det minsta pyntet i  ;)

Smått smått pynt ;)

Självklart gjorde jag ett nytt arrangemang idag med när jag ändå va i farten så klart!

Dagens arrangemang blev rosa ;)

Pink is great!!!

Lite närmare titt på dagens arrangemang ;)

En bild säger mer än tusen ord sägs det ju ;) Har inte gjort mkt mer än så idag mer än att städa, tvätta och pyssla med växter ;) Ska göra middag snart, blir stekt potatis med hemmagjorda goda biffar som jag verkligen lyckades med! Saknar min Jonas om dagarna! Skönt att han snart är hemma och gör mig glad och kelar med mig ;)
Pompom everybody!!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jösses jag har aldrig sett så mycket pyssel saker innan hehe kram Victoria

2009-02-21 @ 03:40:10
URL: http://mammatillmaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0