Pyssel dag ;)

Blev en pysseldag idag visst ;) Gjorde 3 st blomster arrangemang idag ;) Älskar verkligen att pyssla med blommor å småsaker ;) Vill marknadsföra mig på ett bra sätt men kan inte komma på ngt bra sätt, inte mer än att sätta upp fina lappar lokalt där man bor. Har du nån ide så hör gärna av dig ;) Blev klart tokmys med katterna idag med som vanligt *ler* Dem e riktigt keliga mina 4 hårbollar till katter ;)

Alla 4 tokmyser i sängen ;)

Calibra tvättar Turbo ;)

Dem e såååå söta mina älsklingar ;) Utan dem hade ja nog dött! Älskar dem grymt mkt ;) Snart helg igen här, dagarna går fort! Ska laga lite middag nu tänkte jag sen hålla kväll. Jonas e hemma strax ;)

Jonas mammas ;)

Puttes ;)

Jonas systers ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll i denna äckliga snön ( blä, usch & urk )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0