Ljungaskog nästa!

Har städat och rymt undan halva dagen idag eftersom jag ska till Ljungaskog ( Örkelljunga ) om ett tag till mina morföräldrar och sova där inatt med syrran och mamma ;) Ska köra min Ukki och Mummo till Sjukhuset i Lund imorn för min Ukki ska få cellgiftsbehandling. Han har prostata cancer och detta är hans första behandling. Vi håller tummarna allihopa om att allt går vägen för honom! Han ska va där kl 10.00 imorn så kändes skönare att va där idag redan så man slipper stressa imorn bitti.

Självklart ska vi basta ikväll hos dem ;) ( e halvfinne så basta e en självklarhet ju! ) Det va längesen jag va där men ekonomin har inte tillåtit =( E så himla skönt att basta!!! Göra inpackning med håret och bara koppla av ;) Det behöver vi allihopa *ler*

Ska fixa klart här hemma nu sen iväg! Bloggar mer imorn när jag kommit hem på kvällen    c",)

Hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: Kusin Helena

Hej kära kusin!

Är inne och kollar din blogg för första gången och läser att du skriver att ukki ska få cellgift, men så är det ju inte, han ska strålas.

Hoppas att ni har det mysigt hos mommo & ukki och att allt går bra imorgon!

Hörde att Roger hade förlovat sig, vad kul! Gratta honom om ni ses!

Sköt om dig!

Puss & Kram

2009-02-23 @ 15:35:36
Postat av: Kusin Helena

Läste vidare i din blogg efter jag skrivit det förra inlägget. Tråkigt att läsa att du känt/känner dig deppig. Nej livet blir inte alltid som man tänkt sig, men det kan ju faktiskt i slutänden bli bättre...man får ju hoppas och tro på det iaf. Hoppas snart att du hittar ett arbete iaf så att pengabiten löser sig. Så kommer förhoppningsvis det andra av sig själv sen :)

Var tvungen att skriva av receptet på era underbara muffins, hade helt glömt bort dem. Ska bli så gott att göra dem en dag. Eller rättare sagt att ÄTA dem!

Puss

2009-02-23 @ 16:04:17
Postat av: Carro

Ja det är jätte skönt att basta =)

2009-02-24 @ 18:58:41
URL: http://blixteen86.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm shit vilken big deal om han får strålning el cellgift.. huvudsaken är att han klarar sig.

2009-02-25 @ 19:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0