Kalas hos grannen!

Blev tvättning av våra bilar i förmiddags, middagstid med avfettning bla. Det behövdes kan jag lova!!! Skönt att äntligen ha fått tvätta honom ordentligt ;) Jonas systers kille och hans syster va här med en sväng och han tvättade med sin bil. Ska dammtorka i min bil nu i veckan när jag ändå sitter inne och ruttnar =P Har inte gjort mkt mer idag förutom att städa inne som jag gör dagligen.

Ska på kalas om en liten stund till grannen, Elin blir 21 år ( grannens dotter ) Pysslade ihopa ett fint arrangemang till henne nu under eftermiddagen ;) Blev riktigt fin ;)

Elins 21 års present ;)

Grannens arrangemang! Elins arrangemang som jag fixade ihop idag ;)  Elins fina arrangemang jag gjort till hennes 21 års dag ;)

Har inte mkt mer att skriva idag så Tjipp på er alla läsare    c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0