Hårfärgen!

Tänkte lägga ut lite bilder på min frilla nu när den e klar ;) Blev nöjd med min kortare frilla och med mina olika nyanser med färger i håret ;) Kostar dock att klippa sig å lägga i nån slinga men behövde verkligen klippa mig å få liv i mitt hår. Hade bara min egna färg i håret så va dags nu att få ny färg på helt friskt hår *ler* Klippte ca 8 cm på längden så blev stor skillnad på längden baktill! Blev uppklippning med för att få mer liv i håret ;)

Min nya frilla å nya färger ;)

Blev fina färger som smälter ihopa!Nu behöver ja bara lite färg i facet med!

Visst blev d bra? Ja passade i dessa färgerna då det påminner lite om mina egna färger som jag har ;)

Igårkväll blev det att vi va hos Kure och åt piza och dem två tittade på grymt tråkiga Lets dance medan jag ruttnade och skrev massa mess till allt och alla ;) Fattar inte vad som e så intressant med såna såpor och som bonde söker fru, lyxfällan, idol och alla såna tråkiga program! Reality såpor e så grymt tråkiga och dem flesta är uppgjorda mer eller mindre!

Jonas gick upp tidigt imorse och stängde in mina 4 katter på toan då han skulle måla däruppe med väggar, tak å lister. Trappan ska med målas idag och allt ska målas 2 ggr. Kure e här och hjälper till han med. Jag har bara flyttat saker så Jonas inte förstör fler saker med färg! Förstörde ett sängöverkasst häromdan =( Vi e väl kvitt nu då ja råkat ha sönder en Galileo termometer som va hans =P Ska städa vidare nu och fixa lite sen blir det duschen för jag ska till en av mina brödrar Roger på middag å fest med syrran ;)

Ha en great lördag i vår vita tråkiga snövärld!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0