Denna deprimerande snön!!!

Vaknade och tittade ut och fick se denna äckliga snön täcka marken ute =( Suck... hatar snö och kyla! E som sagt född i fel land ;) Tur man e arbetslös och slipper dra sig utåt *ler* Gott e det!!! Blev hemma dag ( som vanligt ) med lite småpyssel med mina växter bara idag. Fick besök av en killkompis Fredrik som kom förbi och gjorde lite sällskap idag. E kul när vänner tittar förbi när jag inte kan köra runt till allt och alla när jag inte jobbar. Mitt i allt när Fredrik va här så ringde det pådörren och vilka va inte det om inte Jehovas vittnen?! Att dem orkar gå från dörr till dörr sådär! Fattar inte. Vill man byta religion eller ngt så letar man ju rätt på nån man vill tillhöra?! Dem som brukar knacka på hos oss e iaf trevliga ;) Håkan och Willy hette dem ;)

Mitt i allt prat så sprang Turbo rätt ut i snön idag bara sådär!!! Han!? Turbo?! Han som e såååå grymt feg!? Japp, d e sant! Rätt ut i snön sprang han och studsade runt innan jag gick ut och kallade in honom. han vände på tassen och sprang raka vägen in när ja gick ut och kallade på honom ;)  Dem e så underbara mina 4 hårbollar och ingen är den andra lik   c",)

Dagens bild ;)

11 feb. 2009

Ta d isigt everyone       c",)

Kommentarer
Postat av: skorpan

d e ju härligt m snö!

jag har turbo på min sida iaf=)

2009-02-11 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0