Då har man börjat blogga =)

Sitter mest hemma om dagarna och ruttnar och möglar då jag är arbetslös så varför inte blogga lite om mina tankar och ideer nu när jag har all tid i världen?! Söker mkt jobb överallt och ingenstans! Jaha, då va d dags igen för min kära Zazzi att kela med mig! Hon kelar mkt med mig annars med men slår aldrig fel att så fort jag är jätteupptagen så ska hon stånga mig och vara grymt kelig!!! Hon e så fin min Zazzi ;) Det är mina andra 3 katter med, Calibra, Turbo och Vauxhall ;) Slänger in en bild på dem alla 4 här ovanför ;) Har varit hemma nu i 2 månader och börjar klättra på väggarna nu! Va ute idag och gick en rask tur då Jonas sprang turen dubbelt upp som jag gick. han e duktig min Jonas *ler* Middagen idag lagade faktiskt Jonas ;) Mos med fiskpinnar och god sallad till det ( jag fixade salladen ) Har haft en bra dag idag faktiskt. Har hänt mkt skit senaste tiden så jag e ganska nere men kämpar på för jag är en glad människa utåt hela tiden annars i normala fall. Min Ukki ( morfar på finska, är halv finne så jag har alltid sagt Ukki ) har fått prostata cancer. Det var den senaste dåliga nyheten =( Vi hoppas alla att han blir bra igen. Förlorade min farfar i lungcancer 1997 och det var riktigt hårt =( Har varit igenom många dåliga saker i mitt liv men jag har alltid lyckats klättra uppåt igen! Och det skall jag göra även nu!!!

Ha en 3vlig söndags kväll ;)

Kommentarer
Postat av: FBI

At ge någon all din kärlek är aldrig en garanti för att bli älskad tillbaka. förvänta dig inte kärlek tillbaka;

Vänta bara på att den ska växa i den andras hjärta

men om den inte gör det, va nöjd med att den växte i ditt.

det tar bara någon minut att bli kär i någon annan

en timme att tycka om någon annan

och en dag för att älska någon,

men det krävs ett helt liv för att glömma någon.

Utgå inte från utseendet, du kan bli vilseledd

Utgå inte från rikedom, den kan försvinna bort.

utgå inte från nogon som får dig att le, eftersom det bara krävs ett leende för att lysa upp en mörk dag.

Hitta den som får ditt hjärta att le!

2009-02-01 @ 19:57:47
Postat av: FBI

Welcome To My World. Har Känt Så Länge Nu Men Du Fick Mig På Rätt Spår Igen. Under Mitt Liv Har Jag Lärt Mig Att Önska Döden Är Samma Som Man Är För Feg För Leva. Livet Är Mer Värt Att Leva Än Inte. Så Jag Kör På Med Att Det Löser Sig Alltid På Något Sätt. (Fattar inte att dom meningarna kom från mig för jag är egentligen "I'm doing all I can to understand what life's about , There has to be some sort of meaning and a reason to exist") Ja Nu Tänker Ni Att Jag Vet Inte Vad Jag Snackar Om. Ähhhh Jo Faktiskt , Fars Brors Fru Dog I Cancer , Fars Mor Dog I Parkinsons Sjukdom. (Farmor hade flera sjukdomar , kroppen orkade helt enkelt inte mer) Det Finns Fler Exempel I Släkten Men Långt Tillbaka , Det Jag Är Glad Över Mitt I Allt Skit , Är Att Det Har Inte Hänt Något (Än) På Fassans Sida Av Släkten , Wickman Är Sega! Men Skriver Till Dig Min Fina Vän Malin Å Hoppas Du Får Lite (^^,) På Läpparna , För Du Vet Att FBI Är Alltid Här För Dig. Have A Splendid Day - Take Care! With Greetings From Your Own Mikael

2009-02-01 @ 20:41:52
URL: http://www.fbi.gov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0