24 års kalas

Blev deprimerad när jag tittade ut och såg att det snöade här imorse =( Suck... Hatar hatar hatar hatar hatar vintern!!! Skulle ut och köra idag ju, körde Jonas syster till uppskrivning. Va helt ok att köra faktiskt. Medan hon skrev upp passade jag på att köra till Bilpartner och titta på lite fina Opel modeller *ler* Kommer bilder här nedanför ;) Den nya Insignian e bara så grymt fin!!! 260 hk och fyrhjulsdrift ;) Samma fyrhjulsdrift som Audi har från Haldex ;) Blev Fläskfile till middag idag med fast med stekt potatis *mums* Blev kalas sen på kvällen då Jonas systers kille fyllde 24 idag. Jag gjorde ett fint arrangemang som ja lägger in bild på här ovanför med ;) Har 3 st nya arrangemang jag ska fixa nu i dagarna till nära vänner så d ska bli kul att få pyssla lite!   c",) Får bli sängen nu så ha d nice =)


24 åringens ;)
24 åringens ;)
24 åringens ;)
24 åringens ;)


Och här kommer några bilder på Opel Insignian ;)


The nice ass ;)
Från sidan
Den grymma fronten!

Vill ha vill ha vill ha vill ha denna!!!

Kommentarer
Postat av: sasse

Hoj hoj

Du skulle ha varit med ute inatt... Mer skit snö :-C



Vad är det som du inte får rätt med din bilder?!

Maila mig så kan jag nog hjälpa dig med den saken =)

2009-02-05 @ 05:45:28
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0