Torsdag idag å snart helg igen ;)

Älskar helger ;) Då har man mer tid till att göra sånt man inte hinner i veckorna, oftast =P Måste tvätta bilen och lite annat smått och gott ;) Gick långrunda igår igen med Tessan och idag ska ja gå med Anki och Hera ;) Dem kommer hit och hälsar på så ska vi gå runda ;)

Såg "Twilight" häromdan och den filmen va riktigt bra! Vill se tvåan New Moon ;) Vädret e som vanligt blött och inte så kallt här =( Hoppas vi kan få snö på julafton iaf ;)

Har inte så mkt att skriva om just idag faktiskt =P Ville bara skriva att ja sköter mig med mina långrundor och med kosten ;) Ska bli kul att se resultatet sen efter ett tag när man varit igång ;) Blir 2 veckor som ja varit igång på måndag ;) Ska bli skönt att få på sig alla sina byxor!!! Har ett par som ja inte kunnat ha på ett bra tag som e toksnygga och dyra italienska jeans med toklåg midja. Dem SKA ja få på mig så dem sitter snyggt ;) Ja har mina mål ja SKA nå så det ska gå och ja ger mig INTE!!!!!!

Move your as                c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja gumsen!

Hoppas allt är bra med er!

Lite nyfiken bara....hur mycket vägde du när du började för 2 veckor sen? och vad väger du nu?



Pussing

2009-12-14 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0