Stupid snö =(

Jaha! Då har vi tok mkt snö här nu=( Hatar verkligen vinter och kyla =( Usch =( Men d e förvisso fint när d ligger mkt snö länge och att d e lagom kyla samt bra vägar men fallet brukar inte va så här i Skåne liksom så e därför ja hatar det. Hatar att frysa med över allt annat! E minst 30 cm snö här nu typ och 1 minus har vi.

Fick bytt två av mina däck nu idag efter jobb. Skönt ;) Fy farao va d snöar här! Va ute och gick långrunda med Tessan nu ikväll med och halkade runt i snön =P Men märkligt nog så trillade jag INTE! *hihi* 

Nu e ja ledig i 2 dagar sen jobbar jag 5 dagar;) E kul nu med julruschen på jobb för folk köper för mkt mkt större summor än normalt ju ;) Hade planerat att bara va hemma och pyssla mm dessa 2 dagarna men icke sa nicke! Jonas tvingade mig nu ikväll till att följa med honom imorn när han ska jobba. Dumma Jonas =( Så nu har ja bara fredagen på mig att pyssla och fixa lite smått och gott som ja ska fixa. Jonas straff blir att gå långrunda med mig imorn efter vi kommit hem, tvätta min bil och ge mig ngt fint och massage ;) Va d ett lagom straff eller d va för lite straff? ;) 

Vårt hus i snön!

 

Har fått mer snö sen ja tog denna bilden innan ikväll och d snöar än! Är SÅ underbart att ja inte jobbar ute längre ;) SKÖNT!!! Tycker DOCK synd om dem som jobbar ute måste ja poängtera =)

Så ja ska åka lastbil imorn och kommer ha med mig datorn och filmer ;) Dock har vi inget trådlöst internet =(

Snö blö              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0