Snorkallt ute =(

Den dumma vintern e kommen här i Skåne =( Usch =( Måste ha på mina 2 nya däck med som pappa fixat till mig till ett bra pris ;) Ska hitta en tid så ja kan köra till Munka och få dem bytta i veckan. Torsdag eller fredag för resten av veckan e väldigt upptagen av jobb! D löser jag nog fan ;) Ska göra blomsterarrangemang med nu dem dagarna ja e ledig ;) Så nog har man fullt upp jämt! ;)

Imorn ska ja va i Landskrona kl 10 för Jonas ska ha sin Saab på verkstad och kolla larmet så ja kör hans bil imorn så kör han min Vectra =P

E snart jul alltså! Och nyår efter det! Vi har ingen plan för va vi ska hitt på på nyår alltså =P E ju inga fyllekajor så får se va vi ska hitt på helt enkelt ;) Köpa raketer gör vi inte iaf, vi ser på när andra smäller sina raketer och sen ska vi spara allt vi kan för resan ju ;) Bara köpa nödvändigheter ;) Är riktigt nice att man får skattepengarna innan resan med ju *ler*

Lite av förra årens jularrangemang som ja gjorde ;)

  

  

Har många fler bilder på jularrangemang som ja gjort men p den gamla datorn =( Får ta och bränna ut dem på skivor en dag när tummen växt ur umpan =P Haha! Nej nu ska ja lägga mig i soffan en sväng innan ja ska nanna kudden vilket blir snart så e väl inte lönt att däcka i soffan nu =P Blir in i sängen snart istället ;)

Ring ting ting             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0