Pyntat snyggt i butiken jag och Karin ;)

Som vi har pyntat idag i butiken jag och Karin ;) Fint som sören blir det! E inte klara dock men e klara i dem flesta skåpen ;) Julpyntet åkte fram idag ;)

Ja har pyntat dessa skåpen ;)










Visst blev d grannt? Har så mkt fina och snygga smycken i butiken både i Guld och i Silver ;) Är en Norsk kedja så vi har 14 Karat guld. Dem har mkt i vit guld bla ;) Sen i Silver väg så är det Aha som e deras märke. Där har dem GRYMT mkt snyggt i silver *ler* Gå in på panoramagruppen.no så kan man se ett urval av vad dem har ;) Eller kom in till butiken och kolla och handla =P

Karins skåp som hon fixat ;)








E så fruktansvärt kul att pynta och göra d snyggt i en butik ;) Älskar att pynta så detta e bara kul!!! Har lite blomster arrangemang som ja ska pynta till med nu i december så lär bli en del såna bilder med här framöver i bloggen ;)

Nu har jag slagit näven i bordet och SKA gå ner i vikt! 15 kilo e mitt mål att gå ner ;) Ska gå 5 km varje dag nu och ta midjemått och väga mig 1 gång i veckan ;) Gick 3 km idag som mjukstart ;) Vägde mer än ja trodde så nu har ja fått nog och ska ner så ja inte ser ut som en kassler i mina kläder vilket ja gör nu =( Kommer ha uppdateringar på min blogg självklart ;)

Just do the walking and stop talking      c",)

Kommentarer
Postat av: Sasse

snyggt jobbat :-D

montrarna blev skit snygga :-D

2009-12-03 @ 13:14:30
URL: http://onlysasse.blogg.se/
Postat av: Thomas

Fotot me det äldre paret som den ena video filmer,, Han mannen ser ut som han som spelar farfar i filmen Vi hade iallafall tur med vädret :P



Gubben till vänster på bilden :D



http://www.mediahyllan.se/Images/l_Tur%20me%20vdret_Lut.jpg

2010-03-09 @ 21:44:19
Postat av: Thomas

Fotot me det äldre paret som den ena video filmer,, Han mannen ser ut som han som spelar farfar i filmen Vi hade iallafall tur med vädret :P



Gubben till vänster på bilden :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0