Med Tessan blir d längre rundor ;)

Blir längre rundor med Tessan än när ja går själv ;) Blir så när man e två och går då man har d trevligt och går i samma takt och snackar skit ;) Gick i 1½ timme idag minst ;) Jobbar frmiddag imorn och slutar kl 15 sen ska ja direkt hem och ut och gå långrunda med Tessan igen ;) Ska bli så skönt att kunna få på sig sina byxor igen utan att se ut som en kassler!

Dagarna går tokfort nu alltså! E snart helg igen ju ;) Gotte ;) Jonas har fått ngt slags slaganfall för han har fått ideer om att vi ska utomlands till värmen nästa år! Han!? Han som inte vill eller ska flyga!? Ja han har nog fått en lastbil i huvudet för att kunna vända så snabbt =P Äka till värmen har ja velat göra i många många år men har inte haft tid eller haft pengar till det =(

Ska till syrran och Johan på söndag och snacka resa för d blir vi 4 som åker då antagligen ;) Ska bli kul!!! Ja och syrran har velat åka utomlands många år tillsammans men har liksom aldrig blivit av! Får se vilken destination d blir om vi nu ska iväg dvs! Allt kan hända ju!

Turbos snygga ligg stil häromdan =P Verkade precis som om han va på väg mot mig sen bara damp han ner såhär =P Såg riktigt kul ut! *ler*



Finfina Turbo Lurbo ;) 9 kilo katt e han ;) Han e en stor blandras katt ;) Calibra väger 8 kilo ;) Lilla Vauxhall väger 5 kilo och Zazzi ligger på 6 kilo har ja för mig ;)

Nej nu ska ja ha massage med min "Nikken Power Mag" på min rygg ;)

Time flies                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0