Jobb och långrundor =P

Har bara varit jobba och långrundor som gäller för mig dessa dagarna ;) Har gått 5-6 km varje dag nu sen 1 december ;) Gick ingen runda igår dock men ja får lov att hoppa 1 dag om där e fullbokat vilket vi hade igår. Efter jobb igår skulle vi till Munka på kalas ju och fira Mamma som fyllde 29 nov, Tobbe som fyllde 30 nov sen fyller Linus den 7 dec så vi firade alla dem 3 igår ;) Linus fick en finfin present av oss ju och Tobbes present va ju d Blå Skåpet som ja redan lagt in här på bloggen ;)



Tyckte att denna krukan va bara så jävla Linus *ler* Tobbe fick en Säl i mjukis djur från märket "Bukowski" från mig och 2 växter då han inte har en enda växt hemma.

Har gått mina rundor själv förutom häromdan då ja och Kajsa va ute och gick med Dino ;) Ska gå en gång i veckan kanske med Kajsa och Dino. E kul med lite variation ;) Har dock glömt väga mig och ta midjemått men d ska ja göra from imorn ;) Dino blev rätt så trött efter långrundan och han knoppade in i soffan när vi kommit hem ;)



Hittade en fräck sorts gran idag när ja va ute och gick som ja sett för i andra trädgårdar och den e så fruktansvärt fräck! Skulle vilja ha en sån i trädgården här ;)



Skulle vilja veta va denna sorten heter och var den finns för ja har nog aldrig sett den i nån butik =(

Tvätten e snart klar här sen ska ja dammsuga och städa och pyssla så d e full rulle här ;)

Pusseli puss puss                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0