Härlig vit Jul fick vi ;)

Då va d jul igår och den firade ja i Munka hos mina päron ;) Alla mina syskon va där dem med ;) Roger hade klart med sig Lina och Liam ;) Jonas och Johan va så sitt håll tyvärr =( Men så blird ibland!

Vi fick en vit jul trots allt ;) D vakul ;) Hade riktigt riktigt mysigt och trevligt igår i Munka Ljungby hos mina päron ;) Kom dit runt tre tiden och körde hem tolv på natten ;) Kajsa och Dino åkte med mig ;)

Fick lite av varje igår ;) En klocka av Kajsa och Johan *Tack* Ett presentkort på Europa möbler av Roger och Lina *Tack* En kruka med Katter på en sko av Tobbe *Tack* Lit pengar av mamma& pappa och di gamle *Tack*

Fick den bästa klappen av Jonas ;)
Erik Grönwalls album!!!! *ler* Tack hjärtat! Älskar dig ;)

Av lite vänner fick ja av Putte små klockor som man hänger i halsband och en film *Tack*
Av Tessan och Ponte presentkort på Game Stop *Tack*
Av Anki en nödmobil laddare *Tack*

Blev riktigt nöjd över alla min klappar ;)

Tog dåligt med julbilder då ja hade fullt upp med Min Liam och Dino mm;)
Men här kommer lite bilder men dem blev dock inget bra =( Får fixa bilder från dem andra som tog bilder ;)

     

Får slänga in fler bilder sen på bloggen när ja fått fler ;)

Ny e man nyduschad och vi ska till Jonas mamma och äta nu kl 14 så får göra mig redo nu ;)

Ha en god fortsättning på  er allihopan                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0