Har åkt i max 50 knyck hela dagen!

Jonas tvingade som sagt mig att åka med honom idag när han skulle jobba och så blev fallet! Va duktigt snorhalt ute på alla vägarna och han kunde max ligga i 50 knyck! Slirade bara på alla hjulen när han försökte köra fortare! Fy för vilket väder d varit! Har inte snöat utan bara varit snö som fan överallt! Har iaf legat 15 cm snö minst på sina ställen! Jonas va i "Halk i diki" idag med utanför en gård =P



E fan inte lätt att köra i sånt väder med sånt stort ekipage inte!!! Undrar hur bra ja hade klarat att köra lastbil med släp =P Jonas e duktig på att köra lastbil iaf tycker jag ;) Allkt tog grymt lång tid idag och Jonas skulle slutat kl 17 men slutade kl 20 istället pga vädret. Hoppas vägarna blir bättre i dagarna nu här!

Ska bara va hemma imorn och ta d lugnt och mysa med katterna och pyssla mm ;) Ska ut och gå långrunda med ;) Måste gå en extra lång runda imorn för klockan blev tok mkt nu ikväll jue =P Blev pizza nu ikväll med, orka göra mat så sent!!! Eh, NEJ!!!



Lilla jag i Jonas lastbil ;) Satt och lekte med mobben när Jonas lastade länge på ett ställe ;)

Nej nu ska ja knyta mig i sängen vår!

Tiki tiki                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0