Blev blixthalka och snorhalt igår!

Har varit vanavid lite plus grader nu sen plötsligt igår blev d blixthalka! Va riktigt halt på sin aställen men när ja körde från jobb hade dem hunnit salta dem större vägarna ;) Hände en olycka på vägen mellan Kågeröd och Billesholm precis när ja kom till jobb strax utanför Kågeröd så dem hade vägarna avstängda i båda körfälten ett bra tag. har inte hunnit kolla upp vad som hände faktiskt.

Gick långrunda igår ;) Ska gå varannan dag för d blir  bara stress och press annars. Man har faktiskt annat att göra med ;) Men kan jag och hinner så går ja klart mer men man behöver slippa stressa ibland med!

Stressade en del igår. Fick börja jobba tidigare och ja hade lite ärenden på Väla innan ja skulle jobba men ja hann i tid till jobb! Ja fyndade ett par jeans, en tröja ( på H&M klart ) sen ett par stövlar på Euro sko ;) Stod 30 % på dem men fick 70% så  ja gick fort som fan från butiken =P Kostade 1095 kr och ja gav strax över 300 kr ;) Gott!!! Va halva priset på byxorna och på tröjan med ;)

   

Blev riktiga fynd ju ;) Skönt! Behövde lite nytt! Jeans behövde jag! Dem ja har e sönder i sömmen och ja känner ingen som kan sy i jeans =(

Ringde en man igår på Jonas Sabb 9 5 Aero som han har ute på annons och han ska komma idag och titta på den så Jonas e i full gång med att tömma bilen på sina saker =P Verkar som om han bor i bilen fanimej! Med grejer han har i den alltså! Får vi se om den blir såld idag *håller tummarna* ;)

Turbo bara springer runt och tok jamar och gnäller! Att han orkar bara! Dem har sina ideer dem katterna *ler* Fick en fin bild på Turbo innan när han låg bredvid min huvudkudde på Zazzis plats =P Turbo e min största katt, han väger 9 kilo ;) E stora raser i mina katter ;) Norsk Skogkatt/ Maine Coon ;)



Take it isy ( easy ) today my friends                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0