Underbara värme!!!

Jobbade idag mellan tio och två sen va d direkt hem och va ute i d varma och sköna vädret ;) Värmen kom tillbaka idag!!!! Äntligen!!! Småfixade ute och planterade om lite här och var och njöt av solen med Zazzi och Calibra ;) Badade 2 ggr idag med, 22 grader i poolen ;) 25 grader e alldeles lagom tycker jag ;) Är så grymt härligt att värmen e tillbaka nu igen ;) Hoppas bara att den stannar ett bra tag nu!



Fixade Annikas arrangemang med idag som hon ska få av mig för att hon hjälper mig med att sy fina gardiner ;)



Nu på kvällen så gick jag och Jonas en runda med Jonas& Nicole ( och lille Melvin snart 1 år ) Jag och Nicole har bestämt oss för att hon och jag ska gå några ggr i veckan för att komma i bättre form ;) Kom av mig när ja gick sist men va duktig när ja väl va ute och gick så nu jävlar ska ja komma igång igen *ler*

Jonas tittar på äckliga och tråkiga Lyxfällan och jag håller på att dö avtristess!!! Blir sängen när ja bloggat klart och få lite ryggmassage ;)

Pussilur kramiz           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0