Ingaged ;)



Jahapp, igår ( 8 augusti ) gav jag Jonas en förlovningsring ;) Han använder ALDRIG smycken så ska bli kul att se hur han kan hantera en ring ;) Han blev glad ;) Va dock bara silverringar då min ekonomi inte tillåter ngt dyrare =( Får bli guldringar så fort som möjligt *flört flört Jonas baby honey älskling* ( bara så du vet så har vi samma storlek i ringarna ÄLSKLING )Ja tog ju första steget så nu e d hans tur jue att ta nästa *ler*  Tog han på soffan på morgonen ;) Älskar min Jonas riktigt mkt! Är evigt tacksam för ALLT han gjort för mig och som han ställt upp för mig! Har sagt det till honom några ggr men ja har sagt det alldeles för lite. Är oerhört tacksam för att du finns i mitt liv älskling ;) Utan dig hade ja grävt ner mig totalt!



Min har en liten Cubic Zirkon sten medans Jonas ring är helt utan sten;) Ska skicka in dem på gravyr i veckan ;) Datumen e satt med ;) 090808 ;)  Tänkte göra det den 9 September ( 090909 ) men blev inte så för min röv höll på att spricka =P

Mamma och pappa firade 28 årig bröllopsdag igår ( 8 augusti ) GRATTIS!!!!!! Dem träffades midsommar 1980, förlovade sig den 10 Augusti samma år sen gifte dem sig 8 Augusti 1981 ;) Jag föddes 11 Juni 1981 så ja glömmer aldrig hur många år dem firar ihopa iaf =P Sen rullade det på med 6 st ungar och jag är äldst i skaran ;)

Idag va jag och pappa ute och seglade i Skälderviken ;) Pappa känner en som har en segelbåt där som han får låna när han vill ;) D va riktigt härligt att segla ;) Gör jag lätt om igen! Pappa gick på segelskola från när han va 11 till 16 sen tog motorcykelintresset över och bilintresset ;) Bild nr 1 är Kullahalvön ;) På bild nr 2 här nere ser man riktigt hur d öser ner regn på land! Fick en hel del bra vindar ute till havs då båten låg ner ordentligt och bara flög fram över vågorna ;) HÄRLIGT!!!

   

Efter seglingen körde ja med till Munka och umgicks med La Familia ett par timmar och badade i deras pool med klart ;) E sällan åt det hållet så man får ju passa på när man väl e åt det hållet jue ;)

Igår på dagen va jag med Tessan ett par timmar och umgicks ;) Jag slingade hennes hår bla ;) Va ett tag sen vi umgicks nu men blir så mkt annat som kommer emellan ibland jue. Tessans sons undulater hade fått ungar men endast en levande fanns kvar nu. Hon har ett tillskott i sin familj nu med, en liten Alvin ;) ( kise katt ) Det är Pontus katt ( hennes son ) Fick en riktigt bra närbild på en trollslända med!

   

Helgen har varit fin och härlig med både väder och allt *ler*

Nu börjar en ny vecka med jobb för oss båda! Jonas semester e slut nu så han börjar jobba imorn igen. Jag jobbar 3 dagar denna veckan ( ca 13 h totalt ) Har trappat ner duktigt mkt med jobb nu men ja håller tummarna för att d ska gå upp igen eller att ja får ett jobb till så d blir heltid tillsammans typ ;) Eller om man lyckas hitta ett heltidsjobb ;)

Ha en underbar vecka allijoppan!                c",)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej..

Jätte stort grattis till er båda två...

Blev han chockad? Vad roligt för er.

När kommer barnen



Puss och kramisss Victoria

2009-08-12 @ 00:05:04
URL: http://wictoriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0