Härliga sommarvärmen ;)

Idag hade vi planerat in att röja i huset i alla rum och tokstäda men blev att jag låg ute och solade i en timme sen röjde jag ute i trädgården istället och badade med klart i vårt 23 gradiga poolvatten ;) Hoppas sommarvärmen e tillbaks för att stanna nu bara! Har varit underbart skönt väder idag och efterlängtat väder om inget annat *ler* Har bara varit ute idag i princip. Vi gick en liten runda nu ikväll jag och Jonas. Gick inom Maria och Tobbe och snackade en sväng med dem ett tag sen gick vi hem igen. 

Ska jobba imorn och på fredag. Nu kommer jag att ha ca 15 timmar i veckan på Juvelen. Förhoppningsvis kan d bli fler timmar där. Söker jobb hela tiden så så fort ja hittar ett heltidsjobb så tar jag det! 

Nu blir d soffmys en stund innan sängen kallar in oss *hihi*

Chirpy chirpy chirp chirp         c",)  

Kommentarer
Postat av: sasse

Tycker ni har de kallt i er pööl.

I päronens pööl är de minst 29 grader

2009-08-10 @ 22:32:48
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0