GBG

Blev att ja blev väckt igår morse kl 09.00 av att Jonas skickade mess till mig att han skulle köra till Gbg och han ville ha sällskap av mig ;) Så yrvaken som jag va så klädde ja om och fixade mig snabbt sen körde ja till Åstorp där Jonas hämtade upp mig innan han körde till Jeld Wen för att hämta en bastudörr som skulle till Traktor ( Volvo ) i Gbg. Sen skulle han med några pallar till DSV med i Gbg.

Va perfekt lastbilsväder för d va molnigt och dåligt med sol så gjprde ingenting att ja satt hela dagen i lastbil inte =P Vi va hemma i Hbg vid 19.20 på Hugossons igen så blev mer än 2 timmars övertid ;) Han har fått mkt övertid denna veckan sen förra igen så blir en bra lön nästa månad ;) Han e duktig min Jonas, han jobbade även i torsdags på sin lediga dag så även där blev d övertid hela dagen då han egentligen va ledig ;)

Kom värsta regnet i Gbg när vi va där och översvämningar kom det väldigt många av och d blev översvämmat fort!!!



Sen efter att vi kommit tbx till HBG igen så körde jag till Bjuvs festivalen och gick där med syrran ett tag och tittade lite ;) Där fanns en hel del stånd där!!! Fanns även kopior på sånt vi gar på Juvelen som "La chance" och "Sterlinks"

La chance är armbanden med porslins figurer och runt dem ligger berlocker som e kopior från Sterlinks och Pandora!

Finns så grymt mkt kopior på ALLT i världen och många kopior är riktigt bra och snyggt gjorda ;) Jag har gärna kopior då dem e billigare samt att dem håller minst lika btra som originalet ;) Har väskor som liknar "Guess" men ja har en äkta Guess plånbok faktiskt ;)



Ska till Micke och Lollo ikväll så ja får väl fixa klart här hemma innan vi sticker ;)

Tjipp tjipp            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0