Första lediga dagen på länge nu =P

Känns som om ja bara jobbat och jobbat nu sista tiden jue =P E riktigt kul att jobba där för ja älskar affären och kunderna mm!!! Denna veckan har ja jobbat i 40,5 timmar, brukar va runt 30 timmar i veckan annars som ja jobbat men har varit sjukdomar så ja har fått jobba dubbla skift ;) Klarade Juli budgeten på Juvelen tack vare lilla mig ;) Känns riktigt kul och skönt ;)

Va hos syrran och Johan igårkväll och åt pizza och tittade film och snackade skit ;) Va längesen vi va med dem nu ju så d va dags nu ;) Dino deras vovve e riktigt glad för mig och ska jämt kela mig när ja kommer till dem *ler* Han e så söt Dino! Han har växt hemskt fort bara! Han e 6 månader nu typ, minns när han va en liten liten skit hund alltså!!!

Jonas har varit riktigt duktig hemma förresten nu för några dagar sen. Han har målat om vårt vardagsrum helt själv i princip! Han har fått nån liten hjälp av Jack bara. Jag har jobbat så ja har inte kunnat hjälpa honom. Förra färgen va lika hemsk som den vi hade i våra hallar! Äckligt ful rosa aktig!!!

  

Det blev riktigt snyggt!!! Nu kommer d helbilder och vi möblerade även om i vardagsrummet ;)

   

Han har varit riktigt duktig min Jonas ;) Nu har vi bara sovrum och badrum att måla och snygga till. Jonas gillar inte färgerna i sovrummet men d gör jag! Får se hur d blir med det, e ingen brådska då d e i bra skick jue ;) Badrummet behövs dock fixas till med väggar, golv och DUSCHKABIN!!! Allt får komma i sin egen takt. Möbleringen blev bra med! Slipper man tvn i den lilla hörnan som vi ställt ljuslyktor på nu, den sticker nämligen ut jättemkt och ja vet inte hur många ggr man gått emot bänkjäveln!

Blir lite pyssel och städ dag nu hemma då ja e ledig och Jonas har semester en vecka till. Går fortare att röja och göra snyggt när man e två med!

Hejsan svejsan          c",)

Kommentarer
Postat av: jonas

tack tack söt. puss

2009-08-02 @ 18:50:32
Postat av: maria

Ursäkta mig jag har också hjälpt till och målat =(=(=(

2009-08-04 @ 11:55:36
Postat av: Malin

Sorry gumman =( Får skylla på min blonda frisyr ;)

2009-08-05 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0