Fick bra lön ;)

Va skönt d känns att få en bra lön!!! Har levt duktigt snålt och d ska ja fortsätta med då ja inte har pengar till att handla en massa för. Men denna månaden va riktigt nice, fick ut bra med lön samt lite från a kassa med ;) Känns skönt!!! Hoppas bara att ja får eller hittar ett heltidsjobb så man kan komma in i gängorna igen och planera framtiden mm. Men jag är duktig på mitt jobb och ja e duktig på att söka jobb hela tiden ;)

Har inte lyckats va hos Elin än =p Hon ska ta ett fint kort på mitt tandsmycke ju! Men d löser sig i dagarna här ;) Jobbar mkt denna veckan och nästa vecka med. Gotte ;)

Fick en ganska fin bild på mig och Onas i helgen ;)



Har fint väder nu sen några dagar tbx men e dock bara runt 22 grader och inte så varmt längre =( Trist när d börjar bli kallt. Blir så deprimerad då. Behöver verkligen mer sol och värme för att kunna överleva vinter halvåret med nöd och näppe =( Suck... E född i fel land helt enkelt! Vill bo nånstans där d e varmt året runt ;) Har ALDRIG gillat kyla och snö! Har ALLTID älskat värme och sol ;)

Ha en nice dag allihopan                 c",)



Kommentarer
Postat av: maria

Bra kort på er men malin stäng munnen haha :)

2009-08-25 @ 20:18:17
Postat av: Eva

Fint foto!!!

2009-08-25 @ 20:29:26
Postat av: snyggo

helvete vad snygg jag är.----

2009-08-26 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0