Bla bla bla

Haha! Kunde inte komma på nån passande rubrik =P Har inte hänt så mkt mer här inte. Ja har jobbat och Jonas med. Ja jobbar 4 dagar denna veckan ;) Skickade ringarna på gravyr i måndags så ja hoppas dem e komna innan fredag så man kan få ha dem på sig ;) Min Ukki fyller 75 på söndag men kalaset e på lördag så vill ju ha den på mig då ju ;)  

Fick en bra bild på min lilla Voxen igår när han klappar rutan hemma ;) När det är nån katt utanför vid rutan så gör han så och d e sååååå tokgulligt ;)



Ser så himla gulligt ut! Ska se om ja kan lägga ut filmen då ja filmade honom med ;) Fick en söt bild på Vauxhall och Turbo med i fönstret ;) Sen imorse när ja va ute och dödade mördarsniglar ( som ja gör ofta på morgnarna ) så hittade ja än en gång en jättesnäckskals snigel!!!



  

Det MÅSTE vara sån Vinbärs snäcka! Den e enormtstor ju! Har sett sån en gång innan här hemma. Vi har värsta djungeln utanför vår tomt som e misskött ( kommun och banverkets ) och därifrån kommer alla miljoner mördarsniglar och dem här enorma sniglarna. Vet att dem stortrivs i "glömda naturer" där d e misskött och frodas med gröna växter mm. Min faster har massvis med såna på sitt torp vid Mälaren nämligen och där e mkt mark som e orörd och där trivs dem som bäst!

Ska på Säljcoaching möte nu idag kl 11 så ja måste dra mig in i duschen nu =P Sen ska ja jobba 15.30 till 20.15 ;)

Snail trail         c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0