Bara va söndag!

E en typisk trist söndag med regn i luften och trist väder =( Har bara dammsugat idag sen inte mkt mer inte! Mamma och pappa va här en sväng precis och hälsade på ;) Satt här och snackade ett tag sen skulle dem hem igen. Dem har inte varit här på länge så d va dags nu tyckte dem ;) Men dem kommer hit igen om 2 veckor då vi ska fira Jonas 25 års  dag ( han fyller den 11 september den stackaren =( )

Min ljusrosa Hibiscus blommar nu ;)



Har  7 olika färger på mina älskade Hibiscusar ;) ÄLSKAR dem grymt mkt! Dem stortrivs hos migoch blommar hela tiden *ler*

      

Blir hemmagjord pizza ikväll här ;) Mums!!! Ska bara ta d lugnt idag. Ska ev köra en rejd med att börja storstäda här hemma. Behövs städa i lite vråar mm =P Ska va fint och fixat tills Jonas kalas ;)

Va hos Micke och Louise igår kväll och åt grymt god pizza och sen spelade vi det nya Monopol spelet där man har VISA kort istället för sedlar och d gick inte så bra för mig och Lollo men tro mig, vi ska ge igen *hehehehe*

Nej nu ska ja nog försöka göra nån nytta här hemma ;)

Pussi puss puss        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0