Vin Diesel & Paul Walker e så fina ;)

Ja då va man och såg Fast & The Furious 4 igår och den va riktigt bra!!! För lite meck och bilrace och lite för mkt datafilmat och för mkt maffia men själva storyn va ok. MEN hade inte Vin Diesel & Paul Walker varit med så hade filmen sugit fett! Man hörde jubel från tjejerna i biosalongen när dem uppenbarade sig på duken ;) D e fina pojkar dem två ;) Jonas bjöd mig på bion som en försenad alla hjärtans dag present. Hade nog kunnat göra nästan allt för att få träffa Vin & Paul *ler* Ska lätt ha filmen sen iaf ;) 

Idag vaknade man av magvärk och mkt riktigt min äckliga mens kom idag =( Suck... Grym värk på magen har ja i princip hela första dagen så blir ingen runda för mig idag inte =( SKIT! Har tok ont nämligen!!! Hade d inte varit för att ja vill ha barn så hade ja tagit bort skiten så ja slapp mensen!!! E grymt fint väder idag med och har inte lyckats va ute än för magen e duktigt dum!!! Ska försöka dra mig utåt snart tänkte jag och se om ja orkar göra ngt.

Ha en grillhärlig kväll    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0