Varmt & skönt har d varit hela dagen!!!

Idag har d varit en underbart skön dag! Har varit ute sen kl 11.00 idag med Zazzi & Calibra ;) Jag planterade ner påskliljelökarna och tömde och rengjorde dammen till mina fiskar ;) Så ja har varit duktig idag med! *Klappar mig själv på axeln*  Har tyvärr ingen fungerande ute termometer men har lätt varit över 15 grader och sol hela tiden med några enstaka moln ;) Kastade in katterna vid 15.30 tiden för ja skulle köra till Tessans granne ( Annika ) och hjälpa henne med att plantera om växter och snacka skit =P Blev att jag gick ut med en av hennes hundar med ( Hera, en Rottweiler på 4 år ) Gick min & Tessans långrunda på 6 km. Annika har varit i en ridolycka för 4 år sen så hon orkar inte gå så långa rundor men hon går många kortare rundor med dem plus att hon har en stor trädgård som dem leker av sig på =P Jag frågade om ja fick ta med Hera och hon sa ja ;) E trevligare än att gå själv och e roligare att kunna hjälpa till samtidigt ju *ler* Efter rundan så blev d till affären och fixa d sista till midaggen som blev mumsiga Tacos :) Så nu e man mätt och belåten och har även gett Jonas lite massage för han hade ont i sina axlar =( Ska slänga mig i duschen strax sen mysa med Jonas och busa med honom *hihi*

Calibra till vänster & mamma Zazzi till höger ;)

LEV LIVET FÖR FAN INNAN FAN LEVER LIVET MED DIG!        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0