Trädgårdspyssel ;)

Vaknade någorlunda sent idag faktiskt =P Blev trädgårdsarbete mm idag ;) Först rengjorde jag dammen och Jonas grävde ett djupare hål till dammen så den låg nere i marken. Sen la jag i plastdammen och fyllde den med vatten. Snyggade till den med att lägga stenar bredvid dammen hela vägen runt ;)

Fina dammen

 Uppe till vänster ser man min fisk Nesse ;)  

Det blev riktigt fint faktiskt ;) Efter ja fixat med dammen så rensade jag ogräsi häcken och bland singeln. E mer ogräs kvar att ta bort men d får bli på söndag eller på måndag för imorn e ja fullbokad ;) Tvättade min Vectra sen när ja va klar med ogräset! Skönt e d att ha tvättat bilen ;) Jonas tvättade sin efter mig. Medan jag fixade i trädgården så oljade Jonas vårt höga trästaket. Blev riktigt fint! Syntes stor skillnad!!! Ska högtryckstvätta trallen och trämöblerna med i dagarna och ta bort mer ogräs så e d i princip fint och klart ute ;) 

Ska slänga mig i duschennu och bara koppla av framför tvn sen tänkte jag ;) 

GLAD PÅSK PÅ ER            C",)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0