Tony Rickardsson på Knutstorps banan ;)

Blev att jag och Elin körde till Ring Knutstorp idag ( igen ) Va bara tvungna att åka dit för Tony Rickardsson skulle träna där idag jue =P Där va några stcc bilar med och körde bla Robin Rudholm, Richard Göransson mm. Känner inte till va alla heter och va dem kör trots mitt stora bilintresse men ja har mest varit inne på normala bilar ju ;) Knäppte några bilder idag på banan ;) 

Martin Ohlin bak och Tony Rickardsson fram ;)  Tony har klivit ur sin bil precis här ;)  Genomgång av Tonys bil mellan körningarna  Här snackar teamet taktik! Tony står med ryggen emot! Tonys manliga lastbil! Rickardssons lastbil ;) Den e nice hans lastbil! En annan snubbe som med körde på banan idag!

Blev inte så många bilder men min kompis Fritte som jobbar där har fler bilder ja ska få för han har en bra system kamera ;) Va nice att kolla snabba bilar ;) Körde från banan vid 13 tiden för ja skulle gå min och Tessans 6 km runda idag kl 14. 

Innan ja körde hemmifrån hann jag dammsuga och slänga igång en maskin tvätt faktiskt ;) Gick vår 6 km tur och d va skönt väder att gå i idag ;) Va molnigt innan på dagen så ja trodde d skulle regna men solen sken upp senare på eftermidaggen ;) Gott!!!  

När ja sen kom hem fixade ja lite smått med inneväxter med att plantera om och lite i trädgården. Väntade in Elin för vi skulle klippa Vauxhall för den stackarn har miljoner hårbollar i sin päls på magen som e stenhårda så ja skulle klippa honom och Elin hålla honom annars går d aldrig!!! Han blev riktigt fin och fick bort alla klumparna! D va skönt! Men Voxen va INTE glad för att vi klippte bort det för han e en sån bitch!!! Han verkligen HATAR att bli klippt och duschad!!! Men fick bort alla tussar efter en del fräsande, spottande, bitande och slingrande!

Min klippta Voxen ;)
Nyklippta Voxen! Så korthårig han e!!! Hihi ;)

Hihi ;) Han ser så rolig ut i kort päls men han ser på ngt sätt ändå ok ut i det på ngt konstigt sätt =P Skönt att bli av med dem knutorna som drar åt på honom den stackaren =( Fattar inte varför bara just han får såna och så mkt och ofta!? Hade varit skönt att ha en grym rakapparat och bara raka av pälsen på alla 4 minst 1 gång om året för d älskar dem och d e bra för dem med!

Tog foto på mina växter och blommor som ja planterat i dagarna idag med ;)

Mina skogsplockade Påskliljor ;)  Här e d planterat lite diverse gröna växter som ja inte vet va d e för ngt så ska bli spännande att se va d blir!!!  Liljor som ja fått av en kompis som blir orange färgade ;)

Sen blev det att göra mat sen duscha så har denna dagen gått!!! Dagen går fortare när man har att göra hela dagarna! Skönt e d att ha lite att göra nuförtiden ;) E ganska trött nu så ja ska strax nanna kudden känner jag ;) Jonas har redan klivit in i drömlandet =P

Nighty night      c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0