Tessan dag idag ;)

Körde till Tessan kl 10 i förmiddaggs och kom hem nu vid 19 tiden. Gick en långrunda med hundarna och Tessan ringde runt en massa ärenden ang bodelning mm. Sen kl 15 va d dags för Tessan att göra hål i tungan i Löddeköpinge ;) Hon har velat ha i tungan i många år men har inte fått tummarna ur röven =P Jag hade med mig min gamla stav och frågade om den gick igenom och det gjorde den!!! Sanslöst! Den har varit ur i iaf 2 år tror jag det e! Tungan e d snabbast läkande köttet på hela kroppen. Men som hon sa piercaren : Har man haft hål i tungan i många år sen innan och tagit ur den så tar d grymt lång tid innan det växer ihop helt. Så nu har man piercing i tungan igen =P Ville aldrig ta av den innan egentligen. Har ångrat att jag tog av den många ggr. Så nu får man se hur länge den sitter denna gången ;)

Min  Tessan med sin piercing! 20090427

Sen när vi varit där så handlade Tessan sen körde vi till Tessan och snackade ett tag till sen körde jag hem. Blir en Tessan dag imorn med och vi ska gå långrunda kl 9 imorn bitti bla *puh!* D ska nog gå att komma upp så tidigt =P

Hej hej     c",)

Kommentarer
Postat av: sasse

Haha söte Sofia!! De var ju söt bild på dig Malin... vem klämde dig där?! =P

2009-04-28 @ 08:23:41
URL: http://onlysasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0