Soldag ;)

Igår blev d en hemmadag i solen med goda vänner ;) Först va Fritte här en sväng och snackade skit och då kom Elin hem mitt i allt så kom hon in med Sture ( en dvärgschnauser ) som e hennes farmor och farfars hund som dem passade. Va bestämt sen i förrgår att syrran skulle komma igår med sin lilla söta Dino och det gjorde hon efter Fritte & Elin kom hon så då va vi plötsligt 4 st plus 2 hundar hemma i lilla "Abonnered" i Kågeröd =P Det med Abonnered ska jag förklara en annan dag om vad det är *ler* Riktigt varmt och skönt va det igår alltså!!! Fritte va den första som stack sen stack Elin och lämnade kvar Sture hos oss för han gillade INTE att vara på banan där det va en bra bit över 200 motorcyklar som skulle köra! Så jag och syrran hade vars en hund helt plötsligt =P Vi låg och solade lite här hemma medan hundarna bekantade sig med varandra ;) Riktigt sommarväder va d igår!!!

Sen efter ett par timmar kom Elin och snackade lite och hämtade Sture och syrran körde hem till sin Påg Johan ;) Jag följde med Elin till stallet och hjälpte henne sen handlade vi gott att grilla för vi skulle grilla med grannanrna ( Håkan, Karin & Elin samt en st Micke som halkade in på ett hörn ) Så vi handlade gott att grillla och annat gott sen va d hem och sätta fyr på grillen sen kom Håkan & Micke sist av alla ( fint folk kommer alltid sist jue *hihi* ) Sen va grillningen igång här i "Abonnered" ;) Blev riktigt gott!!!

Håkan & Micke Karin the mum to Elin  Min Jonas Grannen Elin

Som sagt vi åt gott och satt ute med en stor gasol lampa som värmde terassen till 23 tiden typ. Så d har varit en skön dag med fart i som vanligt =P

Nu är det däremot en ny dag med nya möjligheter ;)

Shibby     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0