Slappedag i solen ;)

Blev en slappe dag i solen idag ;) Ja förtjänade det tyckte jag efter allt slit i dagarna med trädgården mm ;) Satte dock upp lite blomkrukor på staketet som Jonas oljat ;)




Lite finare med ngt på planket så e d inte lika naket längre ;) Planterade om lite blommor, växter med  idag ;)

Fint i ett stort vinglas ;)
n liten grästuva och två st små Dracena växter ;)

Blev mindre krukor inne nu ju ;) Har bara legat på solsängen sen idag i ca 2 till 3 timmar typ och kopplat av i den sköna vårsolen ;) Calibra och Zazzi va ute med mig idag som vanligt självklart ;) Här vilar Calibra & Zazzi under min solsäng i värmen ;)

Calibra & Zazzi vilar under min solsäng här i värmen ;)

Har varit underbart skönt väder idag med *ler* E underbart att vädret e på väg mot rätt håll nu ju ;) Nu fattas bara poolen och 25 plus i luften och sol hela dagarna ;)

Vägde mig imorse och vågen stod på 86 ;) 1 kilo mindre MEN mitt midjemått har minskat med minst 5 cm på 2 veckor!!! Känns riktigt nice! D gör susen att gå mkt och i rask takt! Klart d blir skillnad när man plötsligt börjar röra på sig ju =P E skönt att man ser resultat av det man gör ;) Ska gå en runda senare ikväll. Ska göra middag nu, blir Chili con Carne. E så grymt trist att laga middag varje dag helt själv =( Hatar det!!! Önskar att nån annan kunde laga middag så jag slapp göra d alltid, alltid, alltid! Visst ja e arbetslös men e sånt krav att maten ska va klar i rätt tid så d inte blir för sent d förstår jag men jag vill göra middag när ja själv känner för det om ja nu måste göra mat dvs. Hade varit grymt skönt att få slippa göra mat typ iaf 3 ggr i veckan eller ngt. Skulle varit rika och ha en slav som gör mat och städar!

Nej nu får ja väl göra den där maten....

Puss puss       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0