Min Martina hälsade på igår!!!

Denna dagen har ja LÄNGTAT efter!!! Min Martina ( en kompis sen ett antal år tbx ) kom ner igår å hälsade på mig ;) Har saknat henne enormt mkt sen hon flyttade upp till Västervik =(  Hade så grymt kul ihopa hon å jag ;) D va planerat att sova över men inte riktigt säkert ändå då hennes man ( Peter ) e ganska allergisk mot katter och Martina e med känslig mot katter och d va för mkt i luften här =( Snyft!!! Dem va här ändå i 6 timmar ;) Hon gifte sig förra äret i september med sin Peter. Dem e så fina å härliga ihopa!!! Hon förtjänar en sån härlig kille!

Annars igår så städade jag bara en massa typ hela dan =P Fick ett ryck då dem va känsliga mot katter! Men tyvärr va d inte nog så dem kunde sova här =( MEN, idag ska jag till Eslöv där dem ska va nu tills på söndag hos en kompis till Peter och träffa min Martina idag igen HELA DAGEN!!! *wiiiiii* Saknar tidn vi hade ihopa ngt grymt mkt!!! Ska ta nån fin bild på henne och på Peter och lägga in här sen ;) Klockan e snart halv elva så ja ska göra mig i ordning sen iväg ;) 

Gick förresten 5 km igår med Martina efter middagen som va fläskfile med  pommes och bearnaise ;) 

Tjoho!!!      c",)  


Kommentarer
Postat av: Martina

Vet du gumms, jag har saknat dig så mycket, önskar att vi bodde närmre, men det får det bli ändring på;) Älskar dig vännen puss

2009-04-18 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0