Koppla av helg ;)

Igår gjorde vi inte många knop inte! Jag va hemma till 16 ca sen körde ja till Jonas mamma för hon skulle bjuda på middag ;) Sen körde vi därifrån vid 19 tiden ca. Jonas körde till sin mamma redan vid 11 tiden för han skulle hjälpa henne med lite smått och gott hemma hos henne. Blåste duktigt mkt igår så jag valde att inte va ute faktiskt.

På kvällen igår skulle Jonas se äcklig fotboll sen äcklig hockey så ja stack till Ted och snackade skit. Jack va där han med sen kom Regina så vi 4 satt där ett bra tag och snackade och kollade på film. Körde hem vid 24 tiden och lade mig. Jonas hade precis lagt sig då typ när ja kom hem =P

Idag gick vi upp i god tid. Jonas skulle jogga i skogen med Mette och jag skulle gå långrunda med Ted & Jack i skogen vilket vi gjorde med ;) D va riktigt skönt att va ute och gå så tidigt ;) Gick vid 10.30 tiden ;) Efter turen så körde vi hem sen handlade vi på Maxi för typ allt va slut hemma. Har bara varit hemma sen vi kom hem från Maxi. E smått slö och off för har inte mkt att hitt på ju =( Allt kostar =(

Blir köttfärslimpa idag till middag tänkte jag ;) Klockan e nu 17.10. E ju One tree hill kl 18 så får nog försöka parera in maten rätt ikväll så ja inte missar min serie jue!

Tjipp tjipp       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0